Thursday 26 October 2017

Forex Ffcal Indikator


Kunde 2014 06 11 17 45 10 - 30 USD til 2 dager s. Til oppdateringen fra Build 5xx til 6xx, må FFCal-indikatoren optimaliseres for den nye bygningen. Funksjonene i detalj.1 Last ned den riktige filen fra og vis dagens nyheter som vist på skjermdumpen.2 Gir samme funksjonalitet som Build 509 versjonen.3 Kompilere uten feil eller advarsel i Metaeditoren i den nåværende Build 646. Valutaen til neste News Event på en separat tilgjengelig buffer. Vi gir grunnleggende mq4 ved vedlegget og vi forventer at leveransen av en oppdatert mq4-fil returneres. Hvis du har ytterligere spørsmål, send en privat melding eller en e-post til. Jobb ferdig om 7 timer Porteføljen av Bambang Sugianto inneholder 239 ferdige jobber Dette utvikler mottatt 170 tilbakemeldinger med en gjennomsnittlig verdi på 5 00 Ønsker du å legge inn en ny ordre for Bambang Sugianto. MetaTrader 4 - Indikatorer. FFC - Forex Factory Calendar - indikator for MetaTrader 4.Dette er en modifisert versjon av den populære nyhetsindikatoren FFCa l som ble publisert i utgangspunktet av DerkWehler til ForexFactory forum Faktisk har jeg endret koden for å dekke mine behov, men jeg fant ut at det kan være nyttig for andre også, så jeg bestemte meg for å dele det. Jeg har omskrevet indikatoren slik at du kan vurdere det nesten bygge opp fra grunnen av originalen Likevel deler den samme teknikk og hovedstil. Indikatoren plasserer et panel på diagrammet ditt som viser 5 økonomiske hendelser oppført på Forex Factory Calendar Du kan filtrere ut i hendelsene High, Medium eller Low innvirkning, snakker, helligdager eller ved spesifikke søkeordfilter Vennligst se alle modifikasjoner som er oppført nedenfor. Også indikatoren kan kalles innenfor en EA ved hjelp av iCustom-funksjonen ved å få tilgang til 2 buffere. Buffer 0 inneholder minutter til den siste hendelsen. Buffer 1 inneholder innvirkning verdi for den siste hendelsen Lav 1 Middels 2 Høy 3. Du kan ringe buffere på to måter. Enkelte standardverdier vil bli brukt. Vær oppmerksom på at indikatoren ikke har denne testen på nytt. Høy effektfarge C 217,83,79. Med Impact-farge C 255,185,83. Effektfarge C 91,192,222.Holidays farge clrOrchid. Remarks color clrDimGray. Added egenskap strenge for kompatibilitet med MetaTrader 4 Bygg 600 og bedre kodekvalitet. Added Show-aktivitet Forrige Prognose-farget impact. Added Alternativ for å vise hendelser relatert til aktivt diagram, overstyrer bare andre parametere. Addert søkeordfilter Finn eller Ignorer et bestemt ett ord, det vil si NFP, vil filtrere ut alle hendelser med uten det eneste ordet tilfelle-sensitive. Added Alternativ for å vise valutastyrke bar tid igjen spredt value. Added Alternativ for å kontrollere tiden for visning av tidligere hendelser i minutter. Added Alternativ for å angi panelplassering i 4 diagram hjørner. Added Tool-tip på musepekeren som viser hendelse tittel, innflytelse og hendelsestid igjen. Added Panel tittel Du kan bruke den som en påminnelse notat. Modifisert Vis hendelse i dato Tidsformat i stedet for minutter igjen du kan vise minutt es igjen gjennom Tool-tip. Modified Vertikale linjer for de kommende hendelsene Du må kanskje endre tidsforskyvningsposten, avhengig av meglertid. Modifiserte buffere som holder det kommende hendelsesminnet og påvirkningen, se eksempler ovenfor. Modifisert revidert rekkefølge av eksterne innganger. Forbedret Replaced DownLoadWebPageToFile funksjon med innfødt Windows URLDownloadToFileW funksjon. Improved Plassert nedlasting les XML-fil og tilhørende koder til en funksjon, slik at vi kan ringe dem når det trengs. Imitert erstattet GlobalVariables som pleide å oppdatere XML-fil med FILEMODIFYDATE - OnTimer satt av AllowUpdates, UpdateHour-innganger. Forbedret tids GMT-offset, nå vil hendelsene automatisk vises i din lokale tid. Improved Juster panelteksten når den er satt til høyre til venstre. Improved Alert-funksjonen, Nå vil den sende ved siden av Popup Alert-lydvarselet, Push-melding på telefonen og e-post to separate advarsler. Godkjent kodekvalitet, nå indikatoren er lettere og raskere enn noensinne. Blandet forskjellige feilrettinger, noen unneces Sary ubrukte koder eller variabler fjernet, plasserte noen variabler i deres relaterte funksjoner. For å kunne bruke denne indikatoren, må du slå på DLL-import i MetaTrader 4-plattformen. Vær oppmerksom på at koden kan ha noen feil eller andre feil, så hvis du ser noen feil eller forslag, eller enda bedre kodepraksis, vær så snill å gi meg beskjed I henhold til Forex Factory-nettsiden er alle hendelsestidene omtrentlige og gjenstand for endring. mmmmmm Jeg vil spørre noe, er det et faktisk resultat som i forexfaktorisk nettsted i denne indikatoren hvis ja, hvordan kan jeg aktivere denne funksjonen hvis ikke , hvordan kan jeg legge til denne funksjonen, hjelp meg, vær så snill, liker denne indikatoren hehehehehe. Hei, Takk så mye for denne indikatoren Jeg har funnet problem, når begynnelsen av uken er det fortsatt Ingen mer hendelse hvordan automatisk oppdatering hver begynnelse av uken Takk. Takk, veldig nøyaktig, veldig detaljert, de andre versjonene hadde mange feil. Først av alt, takk for indikatoren, det er kjempebra. Jeg har et problem jeg vet ikke om du kan hjelpe meg med å løse det. Jeg ringer iCustom enten enkelt eller full modus, jeg fikk indikator tegnet i diagrammet Mitt spørsmål om faktum er at jeg bare vil ha tid og innflytelse, ikke grafikken EventMinute int iCustom NULL, 0, FFC, falsk, sann, sann, sann, sann, falsk, sann, 1, falsk, falsk, 2, CLRNONE, falsk, CLRNONE, 14598235,5487103,5198809, CLRNONE, CLRNONE, CLRNONE, CLRNONE, CLRNONE, sann, 0,10,, sann, sann, sann, sann, sann, sann, falsk , false, false, false, CLRNONE, 0,,, 0, -1, false, false, false, false, 0,0 EventImpact int iCustom NULL, 0, FFC, falsk, sann, sann, sann, true, false, true true 1, false false 2 CLRNONE false CLRNONE 14598235,5487103,5198809 CLRNONE CLRNONE CLRNONE CLRNONE CLRNONE true 10,10 true sant, sant, sant, sant, sant, falsk, falsk, falsk, CLRNONE, 0,,, 0, -1, falsk, falsk, falsk, falsk, 1,0 Hvordan kunne jeg løse dette Takk. Jeg har akkurat samme forespørsel. For de av dere som har brukt Metatrader 4 for en stund, vil du huske at det var mange MT4 News Calendar-indikatorer. Med MT5 er det selvsagt en innebygd funksjon for å vise nyheter. populær MT4 Ny s Kalender var FFCal News Indicator. What gjorde det virkelig skiller seg ut er at det er en indikator, så hvis du er slitsom, kan du endre indikatoren og bruke den i dine sakkyndige rådgivere, skript eller bare endre indikatoren til din smak . Dessverre med den nye utgivelsen av Metatrader 5, begynte folkene på MetaQuotes Software å modifisere MT4-byggene og brøt denne indikatoren. Støtte for den stoppet, og det var et annet valg som dukket opp, NewsCal-v107. Det var bra, men kildekoden var ikke tilgjengelig , så du måtte bruke det som det er, med det kjennetegner og korte komme. Ikke ta feil, det er en stor indikator. Den gode nyheten er at takket være rod178 hos ForexFactory fikk jeg hendene mine på kildekoden for en fungerende MT4 FFCal News Kalender kalt CalendarFX-I og begynte å gjøre forbedringer. Du kan finne MT4 News Calendar mq4 og ex4-filer her. For den nyeste versjonen, sjekk denne Foum for nye versjoner av CalendarFX-I. Kudos til traderathome, deVries, qFish, atstrader, rod178 for skape og beholde Jeg vil bare si tanken til denne flotte indikatoren Den beste nyhetskalenderen, IMHO Jeg tror at denne indikatoren fortjener sin egen tråd på Forex Factory-forumet, fordi det er helt forskjellig fra alle de andre, og nå må du prøve å finne den i en tråd dedikert til en helt annen indikator. Takk for den korte informasjonen om mt4 Hold denne fine innleggingen. Din melding er alltid nyttig Jeg leter alltid etter disse typer informasjon som Forex kalender. Takk for dele med oss.

No comments:

Post a Comment