Thursday 26 October 2017

Aden Rusfeldt Forex Trading


RELEASE pr5475-08.For Utgivelse 27. mars 2008.Texas Resident Aden Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP å betale mer enn 3 millioner i straffer i Valutakriminalitet Case. Washington, DC US Commodity Futures Trading Commission CFTC kunngjorde i dag det oppnådde mer enn 3 millioner i tilbakebetaling og sivile monetære straffer i en CFTC utenlandsk valuta forex anti-bedrageri handling mot Aden Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP både Dickinson, Texas. Samtykke bestillingen inngått av dommer Gray H Miller av US District Court for Southern District of Texas , krever at de tiltalte solidarisk betaler 1.906.502 30 i restitusjon og pålegger Rusfeldt og Rusfeldt Investments å betale sivile monetære straffer på henholdsvis 327.523 og 982.569. De tiltalte er også permanent forbudt å engasjere seg i handelsrelatert aktivitet, inkludert varehandel og oppfordring kunder å investere i råvare futures og options. The ordren stammer fra en CFTC klage arkivert på Marc h 12, 2007, påstått svindel i forbindelse med forex futures transaksjoner, se CFTC Pressemelding 5312-07, 2. april 2007. Spesielt finner ordren at begynnelsen i minst oktober 2005, Rusfeldt og Rusfeldt Investments dba Valutahandelshandel, lett gjorde bedrageri oppfordret detaljhandelen via nettsiden til å kjøpe et forex trading kurs og å spekulere i Forex futures trading gjennom kontoer administrert av Rusfeldt. Representasjoner på deres nettside inkluderte falske representasjoner at store overskudd var sannsynlig eller nesten garantert, at risikoen var minimal eller kunne være vesentlig eliminert, og at nye kunder kan forvente å dra nytte av Rusfeldts lønnsomme, fortløpende tradingprestasjon. For eksempel, etter å ha beskrevet 757 millioner i fortjeneste gjort av Bank of America på forex trading i 2004, hevdet nettstedet at Rusfeldt vil lære deg å ri dekkehaler fra de store bankene og kommersielle långivere for å trekke daglig fortjeneste fra markedet som clockwo rk I tillegg ble noen trening tilbudt til et begrenset antall klienter annonsert som å være som et eneste tre plantet i hagen din som produserer hundre dollarregninger hver dag. Med hensyn til Rusfeldts klarte kontohandel, sa nettstedet eksplisitt at Rusfeldt brukte samme handelsstrategier for egen regning, og sier at jeg er ekstra konservativ på min administrerte konto, i gjennomsnitt 5 til 10 per måned. Ifølge ordren var disse representasjonene falske og misvisende, ettersom Rusfeldt handlet i minst 272 kundekontoer, og ingen tjente type avkastning som er beskrevet på nettsiden. Det store flertallet av Rusfeldts handel medførte at tap og tap i Rusfeldt-administrerte kontoer utgjorde minst 1.906.502 30 fra juli 2005 til juni 2006. Videre finner ordren at, mens nettsiden representerte det Rusfeldt ble kun kompensert hvis hans handel var lønnsom i kundekontoer, Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP, mottok faktisk provisjonsrabatter på alle handler gjort i kundekontoer - uavhengig av om disse handler var lønnsomme. Følgende divisjon for tvangsansvarlige er ansvarlige for denne saken Christine Ryall, Patricia Gomersall, Paul Hayeck og Joan Manley. Media Kontakter Ianthe Zabel 202-418-5080.Last oppdatert 27. mars 2008.Vennligst legg inn dine personlige erfaringer med Aden Rusfeldt Han er en pengeforvalter i Forex-bransjen som skryter om hans resultater på sine ulike nettsteder, men folk som faktisk har investert med Aden Rusfeldt har en annen historie å fortelle Og de fleste registrerte seg for sin konservative ikke-sikringskonto, men deres kontoer ble ikke handlet med disse parametrene, og resultatene var katastrofale for mange mennesker. Posnavigasjon. Gi et svar Avbryt svar. Rusfeldt må registreres som en CTA med NFA fordi han har gitt råd til mer enn 15 personer de siste 12 månedene, men likevel er han ikke registrert Se lenken nedenfor for krav til registrering. Så hvorfor tok Rusfeldt ut s forespørsel om medlemskap i uken av Thanksgiving 2006, som var rett om tiden det ble gjort en marginalanrop på kontoen min og mange andre kontoer, og i neste uke kom en mengde klager inn i NFA om Rusfeldt, og de sa de hadde ingen jurisdiksjon over ham fordi han ikke var registrert. Her er hans NFA nummer og detaljer. Jeg er ikke sikker på det fordi CFTC er den virkelige håndheveren ikke NFA, og de sier at forexhandlere som administrerer penger penger må registreres Det Det spiller ingen rolle, jeg er ikke her for å klage, min konto med Aden Rusfeldt har vært bra, jeg fant bare dette og noen andre etter en venn jeg sendte til Aden, gjorde jeg litt due diligence, jeg spurte Aden, og han sa at en få klienter igjen da han trakk ned i sin aggressive konto. Han har gjort meg penger i over 5 måneder, så jeg er glad. Min erfaring med Aden Rusfeldt Jeg investerte 150 000 med Aden i november 2007 jeg mistet alle bortsett fra returnerte provisjoner av om 7700 00 innen 3 uker jeg mottok en e-post-e-postmelding som sa at han hadde mistet 256K selv, var lei meg, og det var ikke noe han kunne gjøre. Jeg trodde at kontoen min var churned med bare mentale stopper for å sitere på plass. Kan noen snakke med meg hvordan en mental stopp ville beskytte en s penger Fra det jeg forstår er at hans handelsmetodikk i kursene hans er ganske forskjellig fra hans metodikk med sine administrerte kontoer. Det er interessant at han ikke lenger handler med Nasjoner Listen er svimlende av hvor mange har mistet penger med Aden og beløpene Disse menneskene som var klare nok til å akkumulere noe rikdom, bruker nå samme setning jeg føler meg dum og jeg er ikke en dum person. For å høre investorens historier på den emosjonelle siden, er nykterne seniorer tvunget tilbake til jobb, fortvilelse osv. Påvirkningen er enorm Å miste pensjonspenger er ødeleggende, kan du forestille deg den tapte veksten i 30 år på 142 000 Det er min barns arv. Hvis du tenker på å investere, spør Aden om han vil tillate deg å snakk med noen få personer som hadde en drawdown før du investerer. Hvis denne informasjonen er konfidensiell, be ham om å få disse personene til å ringe deg. Drawdowns kan være hele kontoen. Å gjøre din due diligence betyr at du har sjekket at hans ledige donasjoner og departementer er sanne, hans reviderte uttalelser er sanne, hans regnskapsfører er en registrert regnskapsfører i god stand, du har sjekket med staten s Better Business Bureau i hans område, hans registreringer er på plass, du har sjekket andre blogger, og du har sjekket ut at det han lever ut i sin forretningspraksis og hva han vitner om å være sant i hans åndelige livslinje. Pastorer gir ofte referanser Alt det beste i din forskning. Over halvparten av mine sparer mistet i noen uker etter at det hadde spiket over 130 fyren fulgte ikke retningslinjene han hevdet bare kastet kontoer away. Aden s handlinger innebar at kanskje kontroll over Market retning var i sin makt Konservative er ikke en konto beskrivelse han har h overed. Over halvparten av mine besparelser gått i noen uker etter en første spike til over 130 Aden s evner forlatt meg med 5 eller 6 prosent av det jeg legger inn i kontoen. Lest mesteparten av mitt. EP3 Ex-Olympian Chris Lori Og Hvordan Sport Gjelder Forex Trading. Forex Trader Chris Lori. Today Jeg er glad for å ha på podcast, profesjonell handelsmann, Commodity Trading Advisor CTA, fondssjef og Forex mentor Chris Lori Jeg har kjent Chris for en stund nå og da jeg først begynte å handle , han var medvirkende til å få meg i gang på høyre fot. Selv om jeg har vært i kontakt med Chris via e-post gjennom årene, har jeg aldri snakket med ham personlig, så jeg var spent på å endelig snakke. I tillegg til hans prestasjoner I handel deltok Chris også i fire olympiske vinterspill som medlem av det kanadiske Bobsleigh-laget. Han har vunnet flere Crystal Globes og World Cup-medaljer under sin atletiske karriere. Som jeg har skrevet om før, var det første Forex trading kurset jeg kjøpte var fra en lærer ved navn Aden Rusfeldt Det viser seg at kurset var en total svindel, og jeg sloss helt bort pengene mine. Chris kurs var den andre utdanningspakken jeg plukket opp og jeg var litt skeptisk først og forståelig så, basert på min tidligere erfaring, men da jeg gikk gjennom de første DVD-ene, begynte jeg å innse at det han lærte var legitim fordi jeg kunne se hva han snakket om på live-diagrammer, og det får meg til å se på diagrammene på en helt annen måte. Til denne dagen , Tror jeg fortsatt at hans pedagogiske materiale om prishandling er et av de beste på markedet, spesielt for begynnelsen av Forex-handlerne. Han handler nesten utelukkende på prishandling, og hans favorittpar er AUD JPY. Jeg bestilte akkurat hans kurs på handel med AUD JPY og jeg er interessert i å lære hvordan han handler det under asiatiske økten, som vanligvis er en mye lavere volatilitetssesjon. Chris var i Vest-Australia under dette intervjuet, hvor han tilbringer mye tid. Det er skjønnheten i bein g en uavhengig profesjonell handelsmann, kan du hente og jobbe fra hvor som helst i verden som har en internettforbindelse. Jeg håper du nyter denne episoden, og hvis du har noen spørsmål til Chris, vennligst legg dem under. Vær også sikker på å sjekke ut den andre intervjuer i The Trading Lifestyle podcast-serien. I denne episoden. Finner ut om han mener backtesting er verdt eller ikke. Hvordan hans atletiske bakgrunn gjorde ham til en bedre handelsmann. Hva Chris far gjorde for å hjelpe ham til å bli en valutahandler. Den alderen han startet handel og den nøyaktige tidslinjen for hans trading progress. How han bygget sin trading stake. Advice som han har for handelsmenn som ønsker å begynne å administrere penger. Hva virkelig eksploderte hans trading resultater. Klikk Play for å lytte til intervjuet. Hvis du ønsker å få en fullstendig utskrift av dette intervjuet, last ned det ved å klikke på knappen nedenfor. Du kan lese den på nettbrettet eller din laptop senere. Ressurser nevnt. Andre måter å få trading Lifestyle Podcast. Disclosure Noen av koblingene ovenfor er tilknyttede lenker der jeg får en provisjon hvis du kjøper gjennom disse linkene. Det koster deg ikke noe ekstra, og en del av min kommisjon går for å støtte Kiva. Jeg har personlig gått gjennom Chris treningsmateriale og anbefaler det. Aden rusfeldt forex The Us Commodity futures trading kommisjon cftc arkivert en sivil håndhevelse handling lading tiltalte jody dupont av anderson, south carolina og hans company. The svindel megler undersøkeren vokser daglig, og vi er stadig å legge til flere vurderinger av nye forex meglere Som du fortsetter din forskning for vurderinger av forex Handel forex med alpari - årets selskap på valutamarkedet Ecn trading Sprekker fra 0 1 pips Utnytting av inntil 11000 Gratis analyseverktøy Investering 27 mar 2008 Texas resident aden rusfeldt og rusfeldt investeringer llp å betale Valutakurs forex-svindel handling mot aden rusfeldt og. forex meglere som gir bonus. Sep 29, 2016 Aden rusfeldt er bosatt i vail, arizona, og er den tidligere egen er ofetf Av publikum til å handle utenlandsk valuta forex i strid Cftc-ordrer aden rusfeldt å betale totalt mer enn 3 2 millioner i Cftc kostnader forex kapitalmarkeder, llc med underkapitalisering, unnlatelse til rettidig. Sep 29, 2016 Aden rusfeldt er bosatt av vail, arizona, og er den tidligere eieren av offentligheten for å handle utenlandsk valuta for valutakurs i strid Cftc-ordrer aden rusfeldt til å betale totalt mer enn 3 2 millioner i Cftc-kostnader forex kapitalmarkeder, llc med underkapitalisering, unnlatelse til rettidig Cftc forex kjele rom svindel handlingsnett 3 4 millioner i sanksjoner mot Foreløpig påbud rekkefølge rusfeldt og rusfeldt investeringer llp Domstolsordrer ni tiltalte i cftc utenlandsk valuta forex-svindel Texas bosatt aden rusfeldt og rusfeldt investeringer llp å betale flere Cftc ordrer aden rusfeldt å betale totalt mer enn 3 2 millioner i restitution Cftc kostnader forex kapitalmarkeder, llc med underkapitalisering, unnlater å. Hva er en megler en megler er en person eller firma som belaster et gebyr eller provisjon for å kjøre og selge ordrer innlevert av en investor aden rusfeldt forex Enforcement actions - cftc. ..Forex rangeringer vurderinger best. Hvordan velge den beste forex megleren Hva skal du se etter når du velger en forex megler Les tips trinn for å finne den riktige forex megler Forex meglere vurderinger og vurdering Kvalitet kontrollerte vurderinger om forex meglere Forex meglere gjennomgang og rating listen over ecn meglere mt4 meglere micro forex megler spredning og slippe sammenligning forex arbitrage. Fx australia meglere. Forex trading leverandør, finotec - forex trading plattform som gir øyeblikkelig handel i valutaer, indekser og cfds på alle store verdensmarkedet team er tilgjengelig på 247 basis til hjelpe deg med eventuelle tekniske problemer som kan oppstå eller for å svare på dine henvendelser angående forex megler innhilsen Velkommen til nettsiden hvilket navn er selvforklarende vi opprettet denne forex megler vurdering for å utføre statistikken og. Mr Aden Rusfeldt. Web Referanser 8 Totalt Referanser. US Commodity Futures Trading. US Commodity Futures Trading Commission CFTC kunngjorde i dag innleveringen av en klage i Southern Di strenge av Texas mot Aden Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP begge Dickinson, Texas. CFTCs klage påstår svindel i forbindelse med fremmed valuta forex futures-transaksjoner. Særlig hevder klagen at Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP begynte i minst oktober 2005 svindelskrevne medlemmer av detaljhandelen for å engasjere seg i spekulativ forex futures trading gjennom kontoer forvaltet av Rusfeldt Klagen hevder at de tiltalte brukte Internett-nettstedet. Spesielt, ifølge klagen, inneholdt Rusfeldt s falske salgssteder falske representasjoner at store fortjeneste var sannsynlig eller nesten garantert, at risikoen var minimal eller kunne bli vesentlig eliminert, og at nye kunder kunne forvente å dra nytte av Rusfeldts lønnsomme fortjeneste. Faktisk opplevde Rusfeldts kunder mer enn 1 5 millioner i tap i den aktuelle perioden. I tillegg, mens Internett-nettstedet representerte det Rusfel dt ble kun kompensert dersom trading hadde overskudd i kundekontoer, i realiteten fikk Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP provisjonsrabatter på alle handler gjort i kundekontoer, uavhengig av om disse handler var lønnsomme. Mens disse falske representasjonene ble gjort, mislyktes Rusfeldt og Rusfeldt Investments LLP å avsløre vesentlig informasjon, herunder Rusfeldts tap av handelsspor og oppsamling av provisjonsrabatter fra futureskommisjonenes kjøpere, hvorav kundene åpnet handelsregnskap. Klagen påstår også at Rusfeldt Investments LLP er ansvarlig som ansvarlig for svindelbrudd av sin ansatt , Rusfeldt og Rusfeldt er ansvarlig for Rusfeldt Investments LLPs svindel som kontrollerende person i firmaet. FINN FX - Forex International Investments, Inc. Aden Rusfeldt Fondforvalter, Forex Market Mentor, Rusfeldt Investments LLP. Mr Rusfeldt s track record snakker for seg selv når det gjelder trading. has mentored over 1000 profesjonelle og deltid Rusfeldt står som den ledende FINI FX Money Manager og vil demonstrere hva som trengs for å være en profesjonell trader. will dele noen av de tekniske analysis. uses for å plassere handler i Forex markedet og vil gi seminaret deltakere konkrete handelseksempler Rusfeldt vil også gi reviderte handelsrapporter som viser tosifret avkastning YTD. Consumer Forex Trading Course Anmeldelser, Forex Systems Brokers. Aden Rusfeldt Aden Rusfeldt er en handelsekspert som instruerer forex trading with. home studie kurs og klarer trading accounts. Consumer Forex Trading Course vurderinger, Forex Systems Brokers. Aden Rusfeldt Aden Rusfeldt er en handelsspesialist som instruerer forex trading with. forex hjemme studie kurs og klarer trading tradingmodity Trading Advisor - Info ved AutumnGold. Principal s Aden Rusfeldt. har bestått serien 3 eksamen og handler for tiden 2 6 millioner i managed har vært trading Forex full tid i over 4 år og lauched. managed konto over 94 avkastning så langt og en fond cap på 20 millioner det vant t være lenge until. fund vil bli fylt. Liknende profiler.

No comments:

Post a Comment