Saturday 25 November 2017

Best Etf Til Trade Alternativer


ETF Options Vs Index Options. Handelsverdenen har utviklet seg til en eksponentiell rente siden midten av 1970-tallet. Funnet i stor grad av den enorme utvidelsen av teknologiske evner - og kombinert med finansielle firmaers og børs evne til å skape nye produkter for å adressere hver ny mulighet - investorer og forhandlere har til disposisjon en rekke tradingbiler og handelsverktøy. I midten av 1970-tallet var den primære formen for investering ganske enkelt å kjøpe aksjer i en enkelt aksje i håp om at den ville overgå de bredere markedsmidlene. Omkring denne gangen begynte fondene å bli mer allment tilgjengelige som tillot flere enkeltpersoner å investere i aksje - og obligasjonsmarkedet. I 1982 begynte børsindeksen futures trading Dette markerte første gang at handelsmenn faktisk kunne handle en bestemt markedsindeks selv, i stedet for aksjer i selskapene som omfattet indeksen Derfra har ting gått raskt Først kom opsjoner på aksjeindeks futures, deretter alternativer på inde xes som kunne omsettes på aksjekontoer Neste kom indeksfond, som tillot investorer å kjøpe og holde en bestemt aksjeindeks. Den siste veksten av vekst begynte med adventen av børsforhandlet fond ETF og har blitt fulgt av notering av opsjoner for handel mot en bred del av disse nye ETFs. An Overview of Index Trading. En markedsindeks er bare et mål som er laget for å tillate investorer å spore den samlede ytelsen til en gitt kombinasjon av investeringsinstrumenter. SP 500 Index sporer for eksempel resultatene av 500 store aksjer mens Russell 2000-indeksen sporer bevegelsene på 2000 småkapitalbeholdninger. Mens slike markedsindekser sporer det store bildet av prisutviklingen, er det faktum at det i det meste av 1900-tallet ikke hadde en gjennomsnittlig investor tilgjengelig for faktisk handel disse indeksene Med fremkomsten av indekshandel, indeksfond og indeksalternativer som terskelen endelig ble krysset. Vanguard-familien av midler ble den første fondfamilien som kunne tilby en varie tyder på indeksfond, med det mest fremtredende som Vanguard SP 500 Index Fund Andre familier, inkludert Guggenheim Funds og ProFunds, tok ting på et enda høyere nivå ved å utvide over tid en lang rekke lange, korte og løftede indeksmidler. Fremveksten av indeksalternativer. Det neste utvidelsesområdet var innenfor opsjoner på ulike indekser. Notering av opsjoner på ulike markedsindekser tillot mange handelsmenn for første gang å handle et bredt segment av finansmarkedet med en transaksjon. Chicago Board Alternativer Exchange CBOE tilbyr børsnoterte opsjoner på over 50 innenlandske, utenlandske, sektorer og volatilitetsbaserte indekser. En delvis oppføring av noen av de mer aktivt handlede indeksalternativene på CBOE i volum i september 2016 fremgår av Figur 1.Figur 1 Noen store markedsindekser er tilgjengelige for opsjonshandel på CBOE. Det første å merke seg om indeksopsjoner er at det ikke skjer noen handel i den underliggende indeksen selv. Det er en beregnet verdi og eksisterer kun på papir Alternativene tillater bare å spekulere på prisretningen til den underliggende indeksen eller å sikre hele eller deler av en portefølje som kan korrelere tett med den aktuelle indeksen. ETFs og ETF-opsjoner En ETF er i hovedsak et fond som handler som en individuell aksje Som et resultat når en investor kan kjøpe eller selge en ETF som representerer eller sporer et bestemt segment av markedene, kan det være en bredere spredning av ETFer som har vært et ytterligere gjennombrudd som i stor grad har utvidet investorens evne til å dra nytte av mange unike muligheter Investorer kan nå ta lang og eller kort posisjoner - så vel som i mange tilfeller leveraged lange eller korte stillinger - i følgende typer verdipapirer. Færre og innenlandske aksjeindekser store cap, små cap, vekst , verdi, sektor, etc. Currency yen, euro pund, etcmodities fysiske råvarer, finansielle eiendeler vareindekser etc. Bonds treasury, corporate, munis international. As med indeks alternativer, så meg ETFs har tiltrukket seg en rekke opsjonshandel volum mens flertallet har tiltrukket seg veldig lite Figur 2 viser noen av ETFs som liker det mest attraktive alternativet handelsvolum på CBOE i september 2016.Figure 2 ETFer med Active Option Trading Volume. Mens ETFer er blitt svært populære på svært kort tid og har spredt seg i antall, er faktumet at flertallet av ETF ikke er tungt handlet. Dette skyldes delvis at mange ETFer er høyt spesialiserte eller dekker bare en spesifikk segment av markedet Som et resultat, har de ganske enkelt bare begrenset appell til det investerende publikum. Hovedpunktet her er bare å huske å analysere det faktiske nivået av opsjonshandel som skjer for indeksen eller ETF du ønsker å handle. Den andre grunnen til at vurdere volumet er at mange ETFer sporer de samme indeksene som straight index-alternativer sporer, eller noe veldig lignende. Derfor bør du vurdere hvilket kjøretøy som gir den beste muligheten når det gjelder opti på likviditet og budspørsmål. Differanse nr. 1 mellom indeksalternativer og opsjoner på ETF. Det er flere viktige forskjeller mellom indeksopsjoner og opsjoner på ETFs. Den viktigste av disse handler om at handelsalternativer på ETFer kan føre til behovet å anta eller levere aksjer til den underliggende ETF, kan dette eller ikke bli sett på som en fordel av noen. Dette er ikke tilfelle med indeksalternativer. Årsaken til denne forskjellen er at indeksalternativene er europeiske stilalternativer og avgjøre kontanter, mens opsjoner På ETF er amerikansk stil og avgjøres i aksjer av underliggende sikkerhet Amerikanske opsjoner er også gjenstand for tidlig trening, noe som betyr at de kan utøves når som helst før utløpet, noe som utløser handel med underliggende sikkerhet. Dette potensialet for tidlig trening og eller å måtte håndtere en stilling i den underliggende ETF, kan ha store konsekvenser for en næringsdrivende. Index-alternativer kan kjøpes og selges før utløpet, men y kan ikke utøves siden det ikke er noen handel i den faktiske underliggende indeksen. Som et resultat er det ingen bekymringer angående tidlig utøvelse når det handles en indeksopsjon. Forskjell nr. 2 mellom indeksalternativer versus opsjoner på ETFs. The amount of option trading volume is a viktig hensyn når du bestemmer hvilken avenue du vil gå ned i å utføre en handel Dette gjelder særlig når du vurderer indekser og ETFer som sporer det samme - eller veldig lignende - sikkerhet. For eksempel, hvis en handelsmann ønsket å spekulere i retning av SP 500-indeksen ved hjelp av alternativer, har han eller hun flere valgmuligheter SPX, SPY og IVV hver spore SP 500 Index Både SPY og SPX handelen i stort volum, og i sin tur glede seg over svært stramt budspørsmål. Denne kombinasjonen av høyt volum og stramme sprer tyder på at investorer kan handle disse to verdipapirene fritt og aktivt I den andre enden av spekteret er opsjonshandelen på IVV ekstremt tynn og budspørsmålene er betydelig høyere. Ved å velge mellom handel SPX eller SPY en næringsdrivende må avgjøre om han skal handle med amerikanske stilalternativer som utøver seg til de underliggende aksjene SPY eller europeisk stil som utøver seg til kontanter ved utløp SPX. Handelsverdenen har utvidet seg i løpet av de siste tiårene. Interessant er de gode nyhetene og De dårlige nyhetene i dette er i hovedsak ett og det samme. På den ene siden kan vi si at investorer aldri har hatt flere muligheter til dem. Samtidig kan den gjennomsnittlige investor lett bli forvirret og overveldet av alle mulighetene som virker rundt ham eller her. Trafikkalternativer basert på markedsindekser kan være ganske lønnsomme. Bestemme hvilket kjøretøy som skal brukes - det være seg indeksalternativer eller alternativer på ETFs - er noe du bør ta alvorlig hensyn til før du tar steget. En undersøkelse gjort av USAs presidium av Arbeidsstatistikk for å måle ledige stillinger Det samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet som USA kan låne Gjeldstaket ble opprettet under den andre frihetsobligasjonsloven. Renten som en depotinstitusjon gir midler til ved hjelp av Federal Reserve til en annen depotinstitusjon.1 Et statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhets - eller markedsindeks Volatilitet kan enten måles. handle den amerikanske kongressen vedtatt i 1933 som bankloven, som forbyde kommersielle banker å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til hvilken som helst jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor Det amerikanske arbeidsbyrå. Hvorfor jeg Trade ETF Options. I mange av mine handler og eksempler har jeg valgt å handle ETF-alternativer i stedet for aksjer eller indeksalternativer. Hvorfor. Jeg har tre grunnleggende grunner til at jeg foretrekker dem, jeg kommer inn på det litt. Før jeg gjør det, vil jeg gi litt grunnleggende bakgrunn på ETFs, hva de er og hvordan de sammenligner med aksjer. Hva er ETF. First grunnleggende ETFs, kan kort for Exchange Traded Funds betraktes som en slags fond som handles på en vanlig s tock utveksling - akkurat som en aksje På utsiden virker de ganske grei, men bak kulissene er det litt kompleksitet som går inn i å skape og administrere en ETF. En ETF består vanligvis av representative aksjer holdt i en tillit og administrert av store institusjoner som Merrill Lynch, Vanguard, Barclays, State Street og så videre. Som fondsmidler, kan ETFs representere et bunt av aksjer i en gitt indeks, sektor eller aktivaklasse. De er ofte gjenstand for et lite administrasjonsgebyr tilsvarende aksjefond men vanligvis mye mindre. I motsetning til verdipapirfond, handler ETFer som en aksje. Det betyr at noen meglerhandel hvor du kan handle aksjer, du kan også handle ETFer. I motsetning til verdipapirfond er du ikke gjenstand for skjulte kapitalgevinst. Kapitalgevinster beregnes basert på når du kjøpte ETF og når du solgte den perioden. Her er den fine delen Som aksjer har mange ETFer alternativer Det betyr at jeg kan handle alternativer på det brede markedet, ligner handelsindeksalternativer. ETF-alternativer handler vanligvis om handel som aksjeopsjoner, noe som betyr at de er amerikanske stilalternativer som kan tildeles når som helst, slutter å handle den tredje fredag ​​i måneden og utløper ved middagstid neste dag. Så nok chit chat om ETFene selv For å finne ut mer om detaljer om ETFs og ETF-alternativer, sjekk ut de følgende nettstedene. Tre grunner til at jeg handler ETF Options. Som lovet, her er noen grunner til at jeg liker å handle ETF-alternativer. Gitt tid, jeg kunne nok tenke på noe mer, men når jeg forklarer folk hvorfor jeg handler dem, slutter jeg vanligvis med disse tre hovedårsakene.1 ETF-opsjoner er mer mangfoldige enn individuelle aksjeopsjoner. Som jeg nevner på indeksopsjonssiden, har jeg blitt mer av en fan av handel med det brede markedet. Mens det kan være sterkere opp og ned beveger seg på enkelte aksjer, det er mindre overraskelser med indeksene og ETFene. På indeksopsjonssiden har jeg også nevnt noen av ulempene med handelsindeksopsjoner, noe som naturlig gjør ETF-alternativer et godt alternativ. Med ETFs er jeg praktisk talt ha muligheten til å handle noe som om det var en aksje. Bare å bringe det ned på jorden, la meg gi noen eksempler. La oss si at jeg ønsket å handle noe veldig bredt og mangfoldig. Jeg velger bare å handle SPY, en ETF som representerer SP 500 En annen god bred indeks er Russell 2000 - det er 2000 småkapital aksjer i denne indeksen. Jeg handler IWM, ETF som representerer Russell 2000. Hva med en sektor La oss si at jeg vil bytte den finansielle sektoren XLF representerer aksjer i finanssektoren Hjemmebyggere Det ville være XHB. Hva med en vare som gull, sølv eller olje Det ville være GLD, SLV eller USO. Hvordan om fremvoksende markeder Eller hva med et bestemt fremvoksende land EEM representerer en kurv av aksjer for alle fremvoksende markeder EWZ en ETF som er alternativer jeg har handlet representerer bare en kurv med brasilianske aksjer. Det er nye ETFer som opprettes praktisk talt hver dag. Det er ikke vanskelig å finne en til å representere en aktivaklasse. Jeg har interessert handel. Tricket er å finne en det er meg ets mine kriterier for trading alternativer på det Mer om dette senere.2 Mange ETFer og deres opsjoner handler store volumer. Mange, men ikke alle ETFer handler med høye volumer Dette gjelder særlig ETFs som representerer brede markedsindekser Flere og flere institusjoner, så vel som detaljhandlerne blir interessert i å handle dem. Som et resultat handler mange ETFer om at de er like store og større som noen av de mest populære aksjene. Gjøre at ETF selv driver høye volumer, alternativene handles ofte i store volumer som vel Dette kan bestemmes ved å se på åpen interesse for en gitt streik i en gitt måned. Stor åpen interesse oversetter til svært flytende, noe som betyr veldig stramt budspørsmål og gode fyllinger. Hva jeg mener med god fylling er at når jeg setter en ordrepris rett mellom budet og spørsmålet, blir jeg ofte fylt ganske raskt Når mange alternativer handles til enhver tid, er markedsførere ofte motiverte for å ta tilbudet mitt for å få bestillingen min ut av veien s o de kan ta større ordre - en god grunn til å sørge for at bestillingsstørrelsen min er en veldig liten prosentandel av den åpne interessen.3 ETF-alternativer handler ofte i 1 strekk-trinn. En av mine favorittfunksjoner ved handel med ETF-alternativer er at de ofte handler i 1 brede streikfrekvenser uavhengig av prisen på det underliggende. Jeg merket ikke dette så mye da jeg handlet aksjeopsjoner mer regelmessig. Men en venn og jeg nylig vurderte en spredt handel på AAPL. Hvis du har fulgt min handel med Ukens opplæringsprogrammer eller lese vertikale strategisider, vet du at jeg liker å selge den korte streiken med en sannsynlighet for suksess mellom 60 og 70, noe som betyr at jeg må finne en streik med en sannsynlighet for å utløpe i pengene på 30 -40 Og jeg foretrekker vanligvis 30 -35 hvis jeg kan få det. Hva jeg fant å se på alternativkjeden for AAPL, er at med 5 strekkforlengelser, var det vanskelig å finne en streik jeg ønsket. En var for høy av en sannsynlighet, og den neste var for lavt Det gjorde meg realiz Jeg hadde ikke hatt det problemet med ETF-alternativer fordi de fleste av de jeg handler med, er 1 trinn. Det er ganske enkelt å finne akkurat det jeg vil ha. RISKER AV ETFs. As-handel med eventuelle handelsvogner, ETFs og ETF-alternativer utgjør noen Risiko og det er viktig å være oppmerksom på og administrere dem. En risiko er den samme som å handle i et aksjeselskap, en indeks eller en aksje. Markedet kan slå og jeg kan miste penger. Det fine med ETF er det, akkurat som en lager, jeg kan sette stopper og grenser og være ute umiddelbart Det samme gjelder for opsjoner på ETF. Hovedrisikoen jeg tenker på når man vurderer ETFs, er at jeg ikke vet nøyaktig mekanikken til ETF når det gjelder hvordan den er verdsatt og hvordan den oppfører seg i forhold til kurven av eiendeler den representerer Dette kan påvirke resultatene av en opsjonshandel basert på den aktuelle ETF. En annen ting å være oppmerksom på er at noen av de omvendte ETFene og leverede ETFer kan oppføre seg uventet. Kombinasjonen av innflytelse på ETF pluss innflytelse på alternativene kan tømme Din handelskonto. Den viktigste måten å overvinne eller håndtere disse risikoene er å være godt utdannet på ETF du handler. Hver ETF har et prospekt, som et fond, så det er ganske enkelt å undersøke ETF for å avgjøre om det er en verdt handel I tillegg er det en god ide å tilbringe litt tid etter ETF og kanskje papirhandel med den før du går live. Finn en ETF for handel. Jeg har mine favoritt ETFer som jeg liker å handle, og jeg bruker dem igjen og igjen , uansett hvilken retning de beveger seg. Hvis du nettopp har begynt, kan du lure på hvor du finner ETFer som gir gode opsjonshandelskandidater. Her er noen grunnleggende skritt for å ta. Research - bruk nettsidene jeg skal liste på slutten av dette side for å finne gode ETFer I tillegg kan du finne at megleren også gir noen gode forskningsverktøy. Sørg for å vite ting som det som består av ETF, hvilke ledelseskostnader, og hvordan det er vurdert. Avgrens ETFs som handler lavere volumer - Av lavere volum, jeg sier noe hing som handler mindre enn om lag 1 million aksjer dag gjennomsnitt er for lav. Eliminere ETFer hvor opsjonsmåneden for åpent måned er åpen - For lavt mener jeg at den åpne interessen skal være stor nok til at en ordre utgjør bare en liten prosent. Monitor bred indeks trender samt sektor trender - vet hvilke sektorer er relativt svake og som er relativt sterke. Begynnhandel bare noen få - Start med brede indeks ETF alternativer som SPY, DIA og QQQQ, bli kjent med dem og sakte legge til til listen noen om gangen du trenger ikke for mange - bare noen få kjenner du veldig bra. Også, husk å sjekke ut en video jeg nylig lanserte på YouTube om å finne valgfrie ETFer. For det første er her en liste over gode nettsteder som kan brukes til å undersøke ETFer Husk å sørge for at du ikke bare vet hvilken indeks, sektor eller aktivaklass det representerer. Hvordan handle Leveraged ETF Options. Lederte ETFer er det primære handelsselskapet i aksje - og ETF-markedene for mange profesjonelle t radar Som vi tidligere har dekket, kan leveranseførte ETFer gi en betydelig mulighet til aktive handelsfolk på daglig basis. En annen måte å handle med biler som ProShares Ultra S P500 SSO Direxion Daily Financial Bull 3x Aksjer FAS og ProShares UltraShort Dow30 DXD er gjennom opsjonshandel Volumet alene av disse overførte ETF-alternativene snakker til hvor populært og stadig mer handlet disse kjøretøyene er. Bare som handelsmenn kan holde opsjoner i andre aksjer, tilbyr leveransede ETFer muligheten til å anvende din personlige handelsstrategi og uttrykke markedsuttalelsen med lange og korte samtaler, setter, og med ulike opsjoner sprer Den inneboende kapitaliserte kapitalen som gjør handelskrevede ETFer så spennende i første omgang, er like anvendelig i verden av opsjonshandel, og gir handelsmenn flere fordeler i forhold til handel med det underliggende kjøretøyet selv. Med den begrensede risikoen i sammenligning til trading andre verdipapirer, minimal investering nødvendig fra handelsmenn, og potensial for ex ponentielt store gevinster når markedene beveger seg vesentlig, har leveranserte ETF-opsjoner en kraftig måte å handle på markedene. I tredje uke i mai 2012 gikk ProShares Ultra Gold UGL inn i en periode med ekstremt oversold territorium, og med 5 16 hadde nådd en bunn Traders som kjøpte anropsalternativer i UGL kunne ha utnyttet denne svingen og utøvd sin posisjon med 5 18 for å låse inn en solid gevinst. Som de fleste av dere vet, er samtaler og putter den enkleste måten å handle på alternativer, og det samme grunnleggende metoder gjelder når handelskrevde ETF-alternativer Samtaler gir deg muligheten til å kjøpe den underliggende ETF til den forutbestemte prisen du har utpekt, uavhengig av fremtidig prising nedover linjen. Omvendt gjør det mulig for forhandlere å selge samme kjøretøy i fremtiden til den fastsatte prisen de har valgt. Når det gjelder leverede ETFer, er det viktig å velge alternativer som er høyvolum og svært flytende for å kunne håndtere risiko og maksimere utførelsen av din trad Når de handles med en kvantifisert strategi, kan de sammensatte fordelene med opsjonshandel med økt eksponering av leverede ETFer som ProShares UltraPro Dow30 UDOW ProShares UltraShort QQQ QID og Direxion Daily Small Cap Bull 3x Aksjer TNA tilby seriøse seriøse muligheter for kortsiktige gevinster . Bruke opsjoner sprer seg i leverede ETFer gir handler muligheten til å holde ulike utløpsdatoer og treffe priser på opsjonen for å sikre seg sin posisjon og kan være spesielt nyttig når trading handles ETFs. Avhengig av opsjonshandelsstrategien din, handler du i pengemulighetene kan være mer å foretrekke siden de vanligvis sporer den underliggende leverte ETF mer nøyaktig. Ut av pengene alternativene kan også ha sine egne fordeler siden du har mer kapital til å kjøpe en større posisjon, og kan gi store gevinster dersom den leverte ETF har betydelig bevegelse som det vender tilbake til sin mean. Volatile markeder kan produsere varierende resultater når trading utnyttes ETF på grunn av deres daglige eksponeringsjustering, men det er derfor vi anbefaler at du kun handler disse produktene på svært kort sikt. Personlig eksponering må overvåkes nøye når du handler disse alternativene, da det kan gå raskt ut av kontroll. tilbud til aktive forhandlere når de handles riktig, er utrolig lovende, spesielt når du vurderer hvor mange forhandlere som er i ferd med å kutte tennene på disse kjøretøyene uten kvantifiserte, historisk støttede strategier som er nødvendige for å lette betydelige gevinster. Larry Connors er administrerende direktør i Connors Research. Cesar Alvarez er direktør for forskning av Connors Research. Joshua Glasgall er administrerende direktør for Connors Research.

No comments:

Post a Comment